Wednesday, October 22, 2008

A VERY BIG THANK YOU.....

Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

hooray!!!! Petang tadi teman dapat hadiah dari adik ipar teman cik suriani a.k.a cik sue... dia kata hadiah birthday...and hadiah anniversary.... teman dapat hadiah buku ROSITA JAAFAR... syahdu teman dibuatnyer...
baru semalam teman cakap ke dia pasal buku tu... teman ingat bila hubby balik nanti... nak le ajak g kedai buku tu pegi membeli... sbb cik sue kata kat kedai tu ade buku tu, teman ingat nak le sambar satu.... almaklumle..rege die rm39.90 satu!
alhamdulillah... berhajat 1...dapat 2 lagi...rezeki....
semoga ciksue dimurahkan rezeki... amin...
memang dalam minggu ni..teman byk surf pasal beading... cuba le tgk kat sini...

http://noramanik.fotopages.com/
http://msdnoraini.fotopages.com/
http://amoi2505.fotopages.com/

pergh..... subhanallah...salute le kat kakak2 ni... giler punyer kreatif... buleh ke teman buat nanti??? mcm best je tgk baju org lawa2 bile pasang manik... teman pun ade gak cuba2 membeading... tp tersangat le ordinary...tak de idea nak buat mcm mane... maklumle pandai2 sendiri je... kakak ipar teman... a.k.a kak long terror bab beadingni... i adore her work... creatif.. die siap ambik upah lagi... tengokle nanti... teman nak belajo terror2 dulu...hihi... kalu ade mase, teman pun nak meniage gak le... wakaka... besar angan2 nih.... Insyaallah.....











buat kengkawan ygberminat nak belaja beading buleh le beli buku ni ye....

tengokle hasil keje teman...mcm langit ngan bumi kalu nak dibandingkan ngan kakak2 kat atas tuh...



































for yanie... thank you so much again!!! i really appreciate it.....




2 comments:

jmkjunk8 said...

hehhe selamat berbeading ehhh
aku pun rajin gk sejak akhir2 ni menjahit
baju raya aku bermanik...:)

jmkjunk8 said...

huhuhuh kasi update la ,..
huhuhu xder pun citer lg